Saturday, 4 August 2007

وحشتـــــــــــــــــــــــــــوني

وتاني تاني تاني رجعنا للمدونة تاني
مش عارف اوصف شعوري يا جماعة وانا بقرأ التعليقات اللي بتعبر عن قلقكم لغيابي عن المدونة
دي مشاعر منكم اقل ما يقال عناها انها رقيقة ومحترمة وبتخليني فعلا مش عارف اتكلم واقول ايه
طبعا الغياب كان خارج عن الارادة ولكنها شوية احداث حصلت مع بعضها واتجمعت كدة وعملت الغيبة الطويلة جدا دي
بجد اسف اني ماكنتش بتابع او ماكنتش بطمنكم عليا
بس اللي حصل اني رحت اصيف وطبعا الاجازة اجازة بدون كومبيوتر وانترنت بس كانت غلطة عمري اني اخدت الاب توب بتاعي معايا
بس الطامة الكبرى كانت اني رجعت باللاب توب ونسيت الشاحن هناك في الساحل الشمالي
فأصبح الاب توب جثة هامدة مالوش اي لزمة من غير الشاحن بتاعه طبعا
وبالتالي اصبح مجرد حديدة
وبعد ما عرفت ارجع الشاحن عبر مجموعة من الاجراءات المعقدة.....اكتشفت ان الراوتر بتاع الانترنت بااااااااااااااااااظ
وطبعا استغرق اصلاحه مجموعة برضة من التعقيدات مع ارتفاع درجة الحرارة اصبحت الجحيم بعينه
وفي نهاية المطاف وقبل ما اقول اخيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا
الانترنت اتقطع من عندي لعطل في السنترال
وبعد برضة مجموعة من الاجراءات المعقدة في الجو الحر دة
رجع الانترنت
رجعت للمدونة
رجعت ليكم
وحشتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووني
انتظروني

25 comments:

  1. هييييه اووول
    تعليق حــمدلله على الســـلامة يا دكتور حضرتك كنت بتصيف فى الصحراء الكبرى ولا ايه ؟أممممممممممم
    ههههههههههه
    حمدلله على الســـــــــلامة

    ReplyDelete
  2. حمد الله ع السلامه
    تحياتي

    ReplyDelete
  3. ياراجل قول كلام غير ده والله أنا قلت برضة تلاقيه بيصيف وسايبنا أحنا هنا بنتكلم ونرد على نفسنا ماشى ماشى بعد كده مش هنسأل على حد
    هههههههه
    المهم حمدالله على سلامتك والحمد لله أنك بخير

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. اه على فكرة أنا عملت تغيير كبير فى مدونتى وحتى الصورة اللى جمب أسمى غيرتها بس أنا زى ما أنا ما أتغيرتش
    ههههههههه
    أنا قلت أعرفك أحسن تتلخبط وأنت داخل عندى
    وده يعنى لو فكرت تدخل بعد التوهه اللى أنت كنت فيها دى
    سلام

    ReplyDelete
  6. حمد الله ع السلامة ياباشا
    بجد وحشتنا
    بس ايه ياعم الافلام اللي حصلتلك دي كلها
    كان ناقص يضربوك بصاروخ عشان ماتدخلش على النت
    :):)

    حمد الله ع السلامة يابو سمرة

    محمد سمير

    ReplyDelete
  7. حمد الله على السلاااااامة
    عودا احمد

    يلا بقى مستنين بوستاتك يا فندم
    كفاية كده عليك راحة سلبية


    تحياتى

    ReplyDelete
  8. الف الف حمد الله علي السلامه

    طبعا قلبي معاك في الكلاكيع دي كلها .. المهم انك رجعتلنا بالسلامه

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. يااااااااااه كل ده
    يابنى الواحد اتخض عليك بجد
    يلا معلش حمدالله بالسلامه
    متعملهاش تانى بقى :)

    ReplyDelete
  11. أنا مررت ليك تاج حملة أنترنت بلا حدود ياريت تشوفه وتاخده
    لأنه مهم قوى

    ReplyDelete
  12. اماني:
    الله يسلمك يا اماني
    الف شكر والله للمتابعة
    كنت بصيف في مارينا
    بس انك تنسي حاجة في مارينا بعد ما ترجعي البيت
    دي مصيبة
    لانك هتضطري تقطعي 250 كم علشان تجيبيها تاني
    الحمد لله
    تحياتي ليكي

    ReplyDelete
  13. micheal:
    الله يسلمك يا ميشيل
    الف الف شكر
    تحياتي

    ReplyDelete
  14. bosbos:
    انا بجد مش عارف اقول لك ايه
    انا والله عاجز عن الشكر بجد
    اهتمامك دة مش غريب على انسانة محترمة زيك
    الف الف شكر

    ReplyDelete
  15. bosbos:
    اللي زعلني بقى بجد الجملة الاخيرة بتاعة لو فكرت تدخل دي...
    يعني انتي شايفة اني مش هكون مهتم اني ادخل مدونتك واشارك فيها كمان
    طب بالعند فييكي بقى هدخل ع المدونة واجاوب ع التاج كمان اللي انتي ممرراه ليا
    انا اي نعم غبت شوية بس مافقدتش الذاكرة
    تحياتي واحتراماتي

    ReplyDelete
  16. محمد سمير:
    انت عارف يا بو حميد لما الحظ يلطش كدة مرة واحدة
    هو دة اللي حصل
    بس الحمد لله
    يموت الزمار وصباعه بيلعب
    ربنا يخليك والف شكر
    تحياتي

    ReplyDelete
  17. nermeen:
    الف الف شكر على الاهتمام والسؤال
    بجد مش عارف اقول ايه
    اما بقى ع البوستات بكرة تتهروا وتقولوا الجدع دة مش كان مختفي
    كان ارحم
    تحياتي واحتراماتي

    ReplyDelete
  18. meshmesh:
    الف شكر ليك يا ريس
    ربنا ما يحرمني منكم ومن اهتمامكم
    تحياتي واحتراماتي

    ReplyDelete
  19. reemoo:
    عارفة احسن حاجة حصلت ليا من ساعة ما رجعت للكتابة تاني
    اني لقيتك رجعتي تكتبي
    انا اخر حاجة فاكرها انك قررتي الابتعاد وحطيتي قفل على المدونة ودة كان مضايقني جدا بجد
    بس العود احمد ليكي انت كمان
    الف حمدا لله ع السلامة
    تحياتي واحتراماتي

    ReplyDelete
  20. أيه أيه فيه أيه أنا كنت بهزر بالجملة دى أنت واخدها جد لية أنا عارفة أنك متأكد أنى بهزر
    ومعلش بقى ما تقدش على كلامى أصلى بمر بظروف كده ملخبطة أدخل مدونتى بقى ولفها كلها وأنت تعرف مش أنت قلت بالعند فيا هتدخل
    طيب بالعند فيا بقى ياريت فعلا تدخل وتشوف اللى فاتك وأنت هتفهم
    تحياتى لك

    ReplyDelete
  21. حمدالله بالسلامة والله كنت وحشني جدا

    ReplyDelete
  22. كل ده حصل :)
    المهم حمدلله علي سلامتك
    وعود احمد ومحمود كمان ;)

    ReplyDelete
  23. حمد الله على السلامة...افتقدناك كتير

    ReplyDelete
  24. حمد الله على السلامة...افتقدناك كتير

    ReplyDelete
  25. يااااااااااااااااااااه

    ابو حميد

    عود أحمد

    ;;

    ReplyDelete

نرحب بالرأي و الرأي الأخر

fb comments

wibiya widget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails