Wednesday, 17 January 2007

احمد بك موسى..........حرام عليك


مش عارف ليه الواحد الموود بتاعه اتغير مرة واحدة كدة؟ اليوم كان ماشي عادي يوم شغل وارهاق ومن الصبح لبليل وماصدق الواحد روح بفى علشان يتعشى ويفعد ع النت شوية وهو بيتفرج ع التليفزيون في نفس الوقت وكان عندي احساس او يقين ان اما هنام بدري اليوم دة من التعب والارهاق.

بس كان فيه سبب اقوى من الارهاق خلاني فعلا مش قادر انام او بمعنى آخر شخص طير النوم من عيني وهو:

احمد موسى

مندوب الاهرام في وزارة الداخلية واللي بيظهر من حين لآخر في بعض حلقات برنامج القاهرة اليوم كمشارك في تفدبم البرنامج مع عمرو اديب.

احمد موسى وكأن الطين ناقص بلة صعبان عليه انه ما يحطش الاخوان في جملة مفيدة ومايلبسهمش تهمة جديدة اتهمهم في اول البرنامج انهم بيهددوه ولمح ان حياته مهددة بسبب مقالاته الجريئة والنابعة من ضميره الحي وقعد بغني علينا انه لا يخشى في الحق لومة لائم.

مش كدة وبس لا دة كمان طلبت معاه انه انه يثبت ان المنتجة هويدا طه بتاعة قناة الجزيرة عميلة وخاينة للوطن وانها باعت ضميرها الميت للجزيرة وبتحاول تشوه سمعة الداخلية المصرية اللي سجونها واقسامها مثال عظيم على احترام آدمية الانسان وان الشرطة صديقة الشعب ومعندناش مشاكل في مصر على الاطلاق.

انا شوفت الساعة اللي طل علينا فيها الاستاذ احمد موسى وكان سرها باتع وراح الارهاق والتعب والرغبة في النوم تماااااااااااما.

استاذ احمد موسى..........علاج فعال لعاج الارهاق والنعاس

No comments:

Post a Comment

نرحب بالرأي و الرأي الأخر

fb comments

wibiya widget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails